JA TENIM LOTERIA !!! si voleu comprar números, o us interessa un talonari per poder-los vendre.... ens trobareu al pabelló, tots els dilluns de 6 a 8 de la tarda:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.