dimecres, 28 d’octubre del 2009

LOTERIA DE NADAL


JA TENIM LOTERIA !!!
si voleu comprar números, o us interessa un talonari per poder-los vendre....
ens trobareu al pabelló, tots els dilluns de 6 a 8 de la tarda:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.