dimecres, 14 de setembre del 2011

LOTERIA DE NADAL






Ja tenim aquí la loteria per aquest any. Recordem que, qui vulgui col·lavorar venent participacions, pot passar per el despatx nº 3 del pavello de Tona, qualsevol dilluns de 6 a 8 de la tarda.NO HO DEIXEU PER L'ULTIM DIA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.