Ja tenim aquí la loteria per aquest any. Recordem que, qui vulgui col·lavorar venent participacions, pot passar per el despatx nº 3 del pavello de Tona, qualsevol dilluns de 6 a 8 de la tarda.NO HO DEIXEU PER L'ULTIM DIA!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.