dimecres, 19 de maig del 2010



PER MOLTS ANYS CAMPIONS!!!!!!!


L'enhorabona als integrants del junior masculí, per el seu PRIMER lloc, en la lliga!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.