dimecres, 19 de maig del 2010


PRIMERA FESTA, FI DE TEMPORADA!!!
Us esperem el proper dia 29de Maig, a les 8 de la tarda.
Recordeu passar a recollir el tiket al mateix pavelló.
JA ESTAN A LA VENDA!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.